دسته بندی نشده

ماجرای صادق محرمی و آدم های کوکی اینستاگرام!

یک روز صبح بیدار شدم و دیدم کلی مسیج وجود دارد، انگار یک سری کوک شده بودند که بدون این که چیزی را بدانند، بیایند و فحاشی کنند؛ این بخشی از توضیح صادق محرمی درباره ماجرای آنفالوی برانکو در اینستاگرام است.

به گزارش “ورزش سه”، تنها 4 ماه تا یک سالگی لژیونر شدن صادق محرمی باقی مانده است. 8 ماه پیش پس از صعود دراماتیک به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس، محرمی که دیگر رمقی برای خوشحالی نداشت، روی شانه های همبازیانش دور ورزشگاه آزادی چرخید و با چشم های خیس با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. او حالا از علاقه اش به پرسپولیس و خوشحالی اش از موفقیت های این تیم می گوید و همچنین، درباره حملات اینستاگرامی و رابطه اش با برانکو ایوانکوویچ صحبت می کند. فارغ از تمام این موضوعات، یکی از سوالات مهم فوتبال دوستان از محرمی جوان، درباره عدم دعوتش به تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا است که او تمام ماجرا را تشریح می کند.

 

بودیمیر در کرواسی خیلی خوب بود

 

در ابتدا صادق محرمی به سوالی راجع به شرایط خودش اینطور پاسخ داد: همه چیز اینجا فرق دارد نسبت به لیگ ایران. من یک سری مشکلات در اوایل داشتم اما هرچه زمان می گذرد شرایط بهتر می شود و بهتر می توانم آداپته بشوم. این هم از لحاظ فوتبالی است و هم از لحاظ ارتباط با بازیکنان، کادرفنی و مدیران.

 

وی به ماریو بودیمیر هم تیمی سابقش و خرید جدید پرسپولیس نیز پرداخت و گفت: بودیمیر اینجا خیلی خوب بود اما فوتبال کرواسی با ایران خیلی فوق دارد و فکر می کنم همانطور که من گفتم زمان می خواهم برای این که یک سری چیزها را اینجا یاد بگیرم، او هم قطعا همینطوری است و با زمان همه چی حل می شود. البته من بازی آخر را دیدم خیلی خوب بازی کرد.

 

دفاع راست ملی پوش دیناموزاگرب افزود: همیشه همینطور بوده و مقایسه می کنند. راجع به بازیکنان استقلال نمی خواهم نظر بدهم اما آن شرایطشان یک جور گرفته و از همان ابتدا خوب پیش می رود، به نظر من بودیمیر می تواند شرایط بهتری داشته باشد چون بازیکن توانمندی است.

 

لیگ کرواسی، بهتر از لیگ اروپاست

 

صادق محرمی راجع به کیفیت لیگ کرواسی و مقایسه با لیگ اروپا گفت: می توانم بگویم 4-5 تیم بالای کرواسی حتی از تیمی که ما در لیگ اروپا بردیم، یعنی از ویکتوریا پلژن بهتر هستند. این را هم باید توجه کرد که ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا بود و رم را هم برده بود ولی هیچ تفاوتی با 4-5 تیم بالای کرواسی ندارند، اما چند تیم پایین جدول معمولی هستند.

 

او همچنین درباره دیناموزاگرب اظهار داشت: وقتی در شرایط بازی هستم و برای دیناموزاگرب بازی می کنم، یاد پرسپولیس میفتم. ما بازی ها را می بردیم و اگر کسی بازی را نگاه نمی کرد، می گفت پرسپولیس بازی را آسان برده و تمام شده. اینجا هم ما میبریم اما یک بازی هایی اذیت می شویم اما به هر حال می بریم. 2-3 تیم پایین جدول شرایط خوبی ندارند اما تیم های بالای جدول شرایطشان متفاوت است.

 

محرمی در ادامه گفت: دینامو را باید از دیگر تیم های لیگ کرواسی جدا کنید. چون هم سطح باشگاه و هم دیگر چیزها فرق دارد و لولش متفاوت است؛ وقتی یک تیم در سال بازیکنان 10-15 میلیون یورویی می فروشد، شرایطش با بقیه تیم ها متفاوت می شود. فکر می کنم راجع به پرسپولیس و استقلال هرچه بگویم داستان می شود اما درباره همه چیز مثل امکانات، زمین و یک سری چیزهایی که شاید ساده باشد در فوتبال، ما مشکل داریم اما اینجا همه چیز دارند. ما می خواهیم فقط یک سرمربی بزرگ بیاوریم اما ریزه کاری ها را انجام نمی دهیم. اما فکر می کنم پرسپولیس در 2-3 اخیر خیلی فرق داشته و همه چیز تغییر کرده.

 

اینجا نسبت به پرسپولیس محدودتر هستم

 

صادق محرمی در پاسخ به این سوال که آیا مربی از توانایی هایت آگاه است یا خیر گفت: اصلا شرایط کلی تیممان اینطور است که مربی خیلی به تمرینات سخت بدنی اعتقاد ندارد و تمرینات بیشتر روی کارهای تاکتیکی استوار است. وقتی خود به خود در شرایط تمرین باشی، یک چیزهایی که من فکر می کردم مشکل ایجاد می کرد (کارهای تیمی و فیزیکی) را باید بیشتر تمرین کنم. اما بازهم یک چیزهایی هست که فکر می کنم باید بیشتر تمرین کنم و انفرادی تمرین می کنم. در شرایط تیمی کار تاکتیکی، فوتبالی و پاسینگ خیلی بیشتر است اینجا.

 

او اضافه کرد: فهمیده اند توانایی هایم را و مربی با من صحبت می کنند و می گوید یک جاهایی از بازی آزاد هستی کار فردی انجام بدهی اما محدودیت هایی هم وجود دارد و نسبت به ایران بیشتر شده است. در ایران آزادتر بودم اما اینجا بیشتر کارهای تیمی انجام می دهم. بحث حضور در حملات که جداست و منظورم کار بدون توپ و دریبل زدن است که کار سخت تر شده و فضا کمتر شده است. دارم کار می کنم چیزی که مربی می خواهد را انجام دهم.

 

ناراحت شدم به جام ملت ها نرفتم اما گلایه نکردم

 

صادق محرمی راجع به تیم ملی نیز گفت: در مورد دعوت شدن نمی دانم. دو سه هفته قبل از این که لیست اعلام شود، مصدومیتی برای من به وجود آمد که تا قبل از این که به اردو برویم، شرایط بازی کردن نداشتم. یعنی تا آن موقع با مربیان و پزشکان تیم ملی در ارتباط بودم، روزی که لیست اعلام شد من مشکلی نداشتم اما این که بازی نکردم دلیلش بود را نمی دانم.

 

وی درخصوص مصدومیتش عنوان کرد: پیگیر مصدومیتم بودند، آن روز تمرینات ما تمام می شد و در فیفادی و نیم فصل هم که بازی نداشتیم، به من گفتند شرایطت برای تمرین و بازی اوکی است اما دیگر به تیم ملی دعوت نشدم.

 

او درباره دفاع راست های فوتبال ایران نیز گفت: کلا فکر می کنم دفاع راست های خوبی داریم، شما گفتید حسین ماهینی، حسین وقتی ملوان بودیم خیلی به من کمک کرد، حتی در پرسپولیس مثل دو رفیق و داداش بزرگتر به من کمک کرد. وریا را کم می شناسم اما ارتباط خوبی داریم، رامین هم به هر حال همه توانایی های خودشان را دارند و فکر می کنم همانطور که گفتید حسین مصدوم است و امیدوارم زودتر برگردد. به هر حال این فوتبال است و ما دائم در حال رقابت با هم هستیم. من این جمله را همیشه می گویم که انشالله هرکسی که بهتر است، آماده تر است و حقش است بازی کند. آن ها تجربه بیشتری نسبت به من دارند اما من هم سعی و تلاشم را می کنم هرچیزی که لیاقتش را دارم به آن برسم.

 

وقتی ملوان بودیم حسین ماهینی خیلی به من کمک کرد، حتی در پرسپولیس مثل دو رفیق و داداش بزرگتر به من کمک کرد. او الان مصدوم است و امیدوارم هرچه زودتر برگردد.

 

صادق محرمی راجع به جام ملت ها و این که آیا حسرت این رقابت ها را می خورد یا خیر، اظهار داشت: هر بازیکنی فکر می کند در پست خودش بهترین است اما من اینطور فکر نمی کنم و شاید این یکی از مشکلاتم باشد. فکر می کنم وریا و رامین شرایطشان بهتر بود انگار و آقای کی روش هم آن ها را دعوت کرد. من ناراحت شدم که دعوت نشدم ما هیچ وقت نگفتم حق من بود و حق من خورده شد و هیچ وقت ادعایی به این شکل نداشتم.

 

هر بازیکنی فکر می کند در پست خودش بهترین است اما من اینطور فکر نمی کنم و شاید این یکی از مشکلاتم باشد. من ناراحت شدم که دعوت نشدم ما هیچ وقت نگفتم حق من بود و حق من خورده شد و هیچ وقت ادعایی به این شکل نداشتم.

 

برانکو جزو فالوئینگ هایم نبود

 

یکی از داستان هایی که در یک سال اخیر برای محرمی رخ داد، ماجرای فالو و آنفالوی برانکو ایوانکوویچ بود. او در این باره توضیح داد: خودتان راجع به آدم هایی که در اینستاگرام هستید اطلاع دارید که هرکاری کنید یک چیزی از آن در می آورند. من هم تا جایی که توانستم در مصاحبه هایم سعی نکردم کسی را گول بزنم و هرچیزی که بوده را گفتم، آن موقع هم که پیشنهاد داشتم گفتم شرایط اینطوری است و شاید بروم و شاید هم نه. حالا این ها نمی دانم دوست دارند یک چیزی در بیاورند. من اصلا آقای برانکو را (جزو فالوئینگ ها) نداشتم، چون تا جایی که می دانستم پیج دست خودشان نیست و اهمیتی هم برایشان ندارد و مثل بقیه بچه های تیم (فقط 4-5 نفر ایشان را فالو کرده اند) پیجشان را نداشتم.

 

دفاع راست سابق پرسپولیس همچنین گفت: یک روز صبح بیدار شدم و دیدم کلی مسیج وجود دارد. انگار شما یک سری آدم را کوک می کنید که بروند و حرف بزنند بدون این که حتی فکر کنند و بدانند داستان چیست. من از وقتی رفتم به صورت مستقیم نه ولی با ایشان در ارتباط هستم. ایشان سعی می کند به من کمک کند، من ایشان را خیلی دوست دارم و خیلی به من کمک کرده اند مگر می شود بیایم همچین کار کنیم؟ چیزی که بود من هم تعجب کردم و نمی دانستم چه عکس العملی نشان بدهم.

 

من از وقتی رفتم به صورت مستقیم نه ولی با آقای برانکو در ارتباط هستم. ایشان سعی می کند به من کمک کند، من ایشان را خیلی دوست دارم و خیلی به من کمک کرده اند مگر می شود بیایم همچین کار کنیم؟

 

جای ملوان در لیگ یک نیست

 

محرمی درخصوص تیم ملوان هم عنوان کرد: من از وقتی از ملوان جدا شدم، خیلی فرصت نشد راجع به ملوان و روزهایی که آنجا داشتم حرف بزنم. من از بچگی و 14-15 سالگی در پایه های ملوان بودم و آن جا فوتبال را یاد گرفتم، افتخار می کنم پیراهن این تیم را برتن کردم، یک دورانی خیلی بازیکن خوب زیاد داشتند و هم تیمی بودیم با آن ها. الان حال و روز ملوان را اینطور می بینم واقعا ناراحت می شوم، امیدوارم بهتر شوند.

 

وی افزود: آن جا یک سری آدم هستند که عاشق تیم هستند و با این تیم زندگی می کنند و من فقط می توانم آرزوی موفقیت کنم. جای ملوان در لیگ برتر خالی است و جای این تیم در لیگ یک نیست. من می دانم در هفته های اخیر خوب نتیجه گرفته اند و امیدوارم این روند را ادامه دهند و به لیگ برتر بیایند.

 

در ملوان فوتبال را یاد گرفتم، افتخار می کنم پیراهن این تیم را برتن کردم، یک دورانی خیلی بازیکن خوب زیاد داشتند و هم تیمی بودیم با آن ها. الان حال و روز ملوان را اینطور می بینم واقعا ناراحت می شوم، امیدوارم بهتر شوند.

 

رفتم اروپا و به تیم ملی رسیدم؛ مشکل از من است؟

 

صادق محرمی درباره عملکرد تیم پرسپولیس گفت: وقتی شما در پرسپولیس است، همه چیز فرق دارد و یک جو دیگری دارد، کلی هوادار و کلی آدم… اما الان هم که اینجا هستیم من دنبال می کنم، تلویزیون ایران را ندارم اما همیشه با موبایل تلاش می کنم بازی های ایران را دنبال کنم و با بچه های تیم در ارتباطم، همه رفقای من هستند و با مربیان هم ارتباط دارم.

 

او راجع به صعود سرخ ها به فینال آسیا نیز اظهار داشت: خیلی خوشحال کننده بود برایم که تیم رفت فینال آسیا. خیلی خوشحالم که خوب بازی می کنند و یک سری بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده که خیلی بازیکن توانمند و خوب و تیم قلدری دارند امسال. امیدوارم همه چیز برایشان خوب پیش برود و دوباره قهرمان شوند و این هوادارانی که تیم را خیلی دوست دارند خیلی خوشحال شوند.

 

وی در پایان به دعوت شدنش به تیم ملی پس از ترک پرسپولیس پرداخت و تصریح کرد: بحث من کم بازی کردن من را نمی دانم شما چقدر راجع به تیم ما می دانید. ما 30 بازیکن هستیم و ترکیب اصلی نیست و می چرخد. یک زمانی هم من گفتم که اگر بخواهند یکی را اذیت کنند، پایش را می کشند وسط و نمی دانم این جو از کجا راه می افتد. هرچقدر هم که بخواهی ساکت باشی نمی شود. نمی دانم آن موقع دعوت نمی شدم اما پس از آن دعوت شدم، خب من چه کار کنم؟ مشکل از من است؟ من نه با آقای کی روش در ارتباطم، نه با ایشان صحبت کردم، نه کسی به من گفت برو اروپا دعوت می شوم. دعوت شدن به تیم ملی اتفاق بزرگی برای من بود اما من چیزی از این حرف ها نمی دانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *