فوتبال جهان

نگاهی به یوونتوس 2020

فصل 2018 / 2019 فصلی پر فراز و نشیب برای یوونتوس مکس آلگری بود که با قهرمانی در سری آ و حذف غیر قابل باور از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ایتالیا همراه بود.

پس از اتمام فصل که به گفته هواداران متعصب بیانکونری فصل مایوس کننده ای بود به سرعت مدیریت تیم دست به تغییراتی بر روی نیمکت تیم زد که نتیجه آن رفتن آلگری ،که همیشه در لیگ داخلی بسیار خوب و قدرتمند کار کرد اما در اروپا ناکام بزرگی بود، و آمدن ساری با سر و صدای بسیار از چلسی به یوونتوس بود.

ساری پر سر و صدا

ساری تجربه مربیگری در سری آ را دارد و به خوبی میداند که هدف اصلی یوونتوس برای فصل بعد کسب لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و نه صرفا سری آ !!!! او در ناپولی موفق بود البته در اهدافی که باشگاهش داشت نه در کسب جام و افتخار. سرمربی حال حاضر یوونتوس که با آن نگاه پر از ذوق و غرور خود پس از قهرمانی چلسی در لیگ اروپا همیشه در خاطرات خواهد ماند ، میخواهد این فصل با نگاهی بسیار غرور آمیز تر به مدال لیگ قهرمانان اروپا خیره شود.

راه رسیدن به اهداف

برای تحقق اهداف باشگاه و رویاهای بانوی پیر علاوه بر یک ناخدای خوب به ابزاری بهتر از فصل قبل نیاز دارند که این ابزار بازیکنان با کیفیت اروپا که یوونتوس توان به خدمت گرفتن همه ی آنها را دارد.

فصل قبل با جذب رونالدو همه ی چشم ها خیره به تورین بود تا بیشترین موفقیت را با داشتن یکی از بهترین بازیکنان جهان در تاریخ فوتبال کسب کنند اما بنا به گفته ی خود CR7 بازیکنان یوونتوس آن شجاعت و انگیزه لازم را  برای کسب موفقیت بیشترندارند. یوونتوس این فصل برای بهتر شدن اوضاع خود دست به چند خرید بسیار عالی طبق روال هر سال زد و چند خرید بزرگ هم در راه خواهند بود.

بررسی خریدهای یوونتوس 2020

یوونتوس با اضافه کردن آرون رمزی که قبلا خریداری شده بود و آدرین ربیو که به تازگی به این تیم پیوست با وجود سایر ستاره ها از قبیل پیانیچ و ماتوئیدی مانند همیشه سعی خواهد کرد میانه میدان را از حریفان خود بگیرد و با رساندن توپ به مهاجمان خطرناک خود کارحریف را یکسره کند. علاوه بر خط هافبک ، آن ها فعالیت هایی هم برای اضافه کردن ماتیاس دلیخت و محکم کردن خط دفاع خود انجام دادند. با اضافه شدن پیگرینی جوان و خوش آتیه از رم به یوونتوس خط دفاع آن ها بیش از پیش جوان و شاداب خواهد شد.با برگرداندن بوفون تنها ، کسب لیگ قهرمانان اروپا برای یوونتوس باقی خواهد ماند البته گونزالو هیگوایین هم با برگشت خود به یوونتوس میتواند کمک حال ساری در روزهای سخت باشد.

چالش های یوونتوس برای قهرمانی در سری آ

تیم های سری آ این فصل سرمایه گذاری خوبی کردند که بتوانند به سلطه یوونتوس در سری آ پایان بدهند. از رقبای اصلی یووه در این سال ها ناپولی بوده  و به نظر میرسد برای این فصل هم حریف قدر و خوبی برای یووه باشد زیرا با اضافه شدن کاستاس مانولاس در خط دفاع آن ها و به احتمال زیاد خامس رودریگز در خط هافبک قدرتمندتر از سال قبل در میادین حضور خواهد داشت. از  سایر رقبای یووه میتوان به اینتر متحول شده تحت هدایت یک مربی با دانش به نام کنته اشاره کرد. اینتر با سرمایه گذاری مناسب و بازیکن گیری هدفمند خواهان یک جام در فصل جدید خواهد بود که با اضافه شدن  دیگو گودین برای محکم کردن خط دفاع و والتینو لاتزارو و سنسی برای خط هافبک و به احتمال زیاد لوکاکو و بارلا یک تیم پر سر و صدا و مدعی خواهند بود.

 

هواداران یوونتوس با قهرمانی در سری آ سیراب شدند و منتظر کسب جام در اروپا هستند که استارت این پروژه از سال گذشته با جذب رونالدو خورده است. با توجه به خرید ها و تغییرات کادر فنی به نظر شما این فصل رویای تورین جامع عمل خواهد پوشید؟؟؟

 

آیا دنبال لباس یوونتوس میگردید؟ اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *