دسته بندی نشده

جذابیت های کیت های 2020

بیشتر درآمد برخی تیم ها از طریق فروش لباس ها و کیت های فصل جدید آن هاست به همین دلیل هر سال سعی میکنند که جدیدترین طراحی مد روز و با بهترین کیفیت را برای کیت های خود عرضه کنند.

بررسی کیت های نایک پارسال و امسال

برخی از تیم ها  از جمله  منچسترسیتی به  دلایل مالی و همچنان اسپانسرینگ از همکاری با نایک سر باز زدند و با پوما هم مسیر شدند.نایک طرح های خود را ساده تر و با المان های بیشتری برگرفته از القاب تیم ها کرده است که طرفدارهای خاص خود را دارد. در کل برنامه ریزی بیشتر نسبت به فصل قبل و طراحی های جذاب تر از نظر مخاطبان نایک را نسبت به قبل بیش از پیش سر زبان ها انداخته است.کیت رم با تغییراتی کمی نسبت به  فصل قبل عرضه شده است.یکی از کیت های بحث برانگیز و جذاب نایک کیت اول بارسلونا هست که خیلیا معتقدند که تلفیقی از کیت کرواسی و بارسلونا هستش.

بررسی کیت های آدیداس پارسال و امسال

جذابیت کیت های امسال  آدیداس دیدگان همه را به سمت این کمپانی خیره کرده. این کمپانی با استفاده از المان های طرفداری مانند صدای آنها بر روی کیت دوم رئال مادرید و یا با استفاده از طرح آلیانز آرنا بر روی پیراهن بایرن مونیخ همه را مبهوت زیبایی این پیراهن ها کرده است. انتظار میرود پیراهن رئال مادرید یکی از پر فروش ترین کیت های این فصل لقب بگبرد.کیت یوونتوس به کلی تغییر کرده و با جذابیتی مثال زدنی ارائه خواهد شد و کیت منچستریونایتد با کمترین تغییر و با تغییر لوگوی باشگاه به بازار عرضه شده است.آرسنال هم پس از اتمام قرداد با کمپانی پوما به جمع تیم های آ/دیداس پوش ملحق شد.

بررسی کیت های پوما پارسال و امسال

پوما امسال در بخش اسپانسرینگ بهتر از سایر تیم ها کار کرده اگر چه آنها  آرسنال را به عنوان یکی از بهترین مشتریان خود  از دست دادند اما منچسترسیتی متمول را ارضی به همکاری با خود کردند. طرح های پوما مانند هر سال ساده و دلنشین هستند

 

بررسی کیت کاپا پارسال و امسال

کاپا در بین تیم های مطرح برای ناپولی پیراهن طراحی میکند که طرح امسال آنها بسیار جذاب تر از پارسال بوده و بی شک بیشتر از فصل قبل طرفدار خواهد داشت.

1 دیدگاه در “جذابیت های کیت های 2020

  1. علی گفت:

    ممنون از بهترین فروشگاه ورزشی ایران
    لباس فوتبالیاتون حرف نداره
    دمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *