فوتبال جهان

درآمد هزار میلیارد تومانی عربستان فقط از فروش لباس رونالدو النصر

ابرستاره پرتغالی قبل از معارفه اش در عربستان درآمدی هزار میلیاردی را برای صاحبان باشگاه النصر از طریق فروش لباس النصر به ارمغان آورد.

بعد از انتشار اخبار انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به النصر در رسانه های رسمی عربستان منتشر شد.

باشگاه النصر دو روز پیش خبر انتقال رسمی رونالدو به این باشگاه را اعلام کرد. فروشگاه رسمی باشگاه النصر در 48 ساعته گذشته رکورد بزرگی را در عربستان ثبت کرده است.

طبق اعلام نشریه «المیدان» باشگاه النصر در طی 48 ساعت درآمد 112 میلیون ریالی(بیش از هزار و 120 میلیارد تومان) از فروش پیراهن رونالدو داشته است.

طبق گزارش نشریه سعودی در دو روز اول رونمایی از رونالدو 250 هزار پیراهن رونالدو النصر فروخته شده و این تعداد روز به روز بیشتر می شود. دستمزد رونالدو در عربستان 200 میلیون یورو است که در 48 ساعت گذشته سعودی ها با فروش پیراهن این بازیکن رقم قابل توجهی از این دستمزد را درآوردند.

رونالدو بین سال‌های 2009 تا 2018 در عضویت باشگاه رئال مادرید بود و در 438 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و آمار 450 گل‌زده و 131 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و و رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم از آن اوست.

او در ادامه راهی یوونتوس شد و پس از سه سال حضور در این تیم و با ثبت 101 گل‌زده در 134 بازی، بعد از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و در 18 ماهی که در این تیم حضور داشت، در 54 بازی 27 گل به ثمر رساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *