پرسپولیس

لباس پرسپولیس مجید شد؛ پایان عجیب سال ها همکاری با آل اشپورت

لباس پرسپولیس مجید

اسپورتتو – پرسپولیسی ها تمرینات آماده سازی پیش فصل خود را در حالی شروع کردند که پس از سال ها با لباس مجید در مقابل دوربین ها حاضر شدند.

جدیدترین لباس پرسپولیس با برند مجید بدون هیچ طراحی و فقط با درج لوگو پرسپولیس و شماره های بازیکنان برای تمرینات تدارک دیده شده است.

باشگاه پرسپولیس در بخشی از دفتر مرکزی خود پس زمینه‌ای برای رونمایی از قرارداد بازیکنان جدیدش در نظر گرفته که لوگو های اسپانسر های خود در آن مشاهده می‌شود که حضور لوگو مجید(مروژ) به جای آل اشپورت حاکی از آن است که باشگاه به صورت غیرمستقیم اما رسمی از برند جدید پوشاک خود رونمایی کرده است.

پرسپولیس در ده فصل اخیر فقط سه بار لباسی غیر از لباس آل اشپورت را پوشیده است و همچنین در چهار فصل گذشته به صورت پیوسته فقط از محصولات برند آل اشپورت استفاده کرده است.

برند مجید بار ها در سالیان مختلف لباس استقلال را تولید کرده است و این برای اولین بار است که با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کند. مجید سال گذشته هم با طراحی و تولید لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیش از قبل خود را در سطح بین المللی معرفی کرد. همکاری مجید و فدراسیون فوتبال ایران بی تاثیر در شروع همکاریش با پرسپولیس نبوده است.

گفته می‌شود طراحی لباس پرسپولیس مجید در فصل جدید با نظر مستقیم باشگاه و خارج از کمپانی مجید انجام خواهد شد و نظر هواداران تاثیر زیادی روی آن خواهد داشت.

مجید که به نام مروژ به معنای مورچه در زبان لری هم معروف است توسط مجید ساعدی‌فر در دهه ۸۰ بنیان‌گذاری شده است . مجید ساعدی‌فر فیزیوتراپیست پیشین تیم ملی ایران بوده‌است.

کمپانی مروج یا همان مجبد علاوه بر پیراهن‌های باشگاه پرسپولیس در لیگ بیست و سوم، لباس های چندین تیم دیگر لیگ برتر را نیز تامین خواهد کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *