فوتبال جهان

شکست بزرگ آدیداس:‌ لباس مسی اینتر میامی تا 3 ماه دیگر ناموجود است!

لباس مسی ایتر میامی

مسی با لباس اینتر میامی اولین بازی فوق العاده خود را برای این تیم انجام داد و در وقت اضافه با یک ضربه ایستگاهی شاهکارامه گل پیروزی را به ثمر رساند. با این حال هوادارانی که خواهان لباس شماره 10 مسی در اینتر میامی هستند ناامید شده اند.

لباس اینترمیامی مسی

 

کیت‌های آدیداس اینتر میامی با شماره 10 فوق ستاره آرژانتینی برای خرید از طریق فروشگاه رسمی MLS و وب‌سایت آدیداس در دسترس هستند. با این وجود، همه آنها در حالت پیش‌فروش هستند – همانطور که در فروشگاه رسمی MLS نوشته شده است تا اکتبر در دسترس نخواهند بود.

آدیداس موفق به تولید و ارسال کیت های مسی در کمتر از 3 ماه نمی شود و این کالا حداکثر تا چهارشنبه 18 اکتبر 2023 ارسال خواهد شد

علیرغم اینکه برندها بر اهمیت طراحی و فرآیند تولید سریع تاکید می کنند، آنها هنوز نتوانسته اند به این امر دست یابند

دلیل تاخیر در فروش لباس اینتر میامی مسی ؟

حدس این موضوع آسان به نظر می‌رسد. آدیداس هنگام تولید کیت اینترمیامی در اواخر سال 2022 و اوایل سال 2023، نمی دانست که لیونل مسی در تابستان بعدی و در نیم فصل لیگ آمریکایی به باشگاه خواهد پیوست. اکنون آدیداس در حال تولید کیت های اینتر میامی است تا تقاضا را پوشش دهد.

با این حال، هنوز هم عجیب است که ببینیم آدیداس تا 3 ماه طول می کشد تا پیراهن لیونل مسی اینتر میامی را تولید و ارسال کند. در چند سال گذشته، همه برندها در مورد اهمیت سرعت طراحی و فرآیند تولید اظهاراتی داشته اند، اما واقعیت نشان می دهد که آدیداس هنوز در جایی که می خواهد باشد، نیست.

 

اوضاع از این هم بهتر شده چرا که تاریخ ارسال از نوامبر به اکتبر تغییر پیدا کرده است! ابتدا گفته میشد که آنها “قبل از 22 نوامبر” ارسال خواهند شد، اما اکنون آنها موفق شدند اطمینان حاصل کنند که آنها قبل از 18 اکتبر تحویل داده می شوند.

مقایسه فروش لباس رونالدو و مسی در النصر و اینتر میامی

روز های قبل خبری تحت عنوان شکست سنگین مسی برای فروش لباس در مقایسه با لباس النصر رونالدو منتشر شد که می‌توان مشکل آدیداس در تامین لباس را دلیل اصلی این موضوع دانست.

 

آیا از اینکه آدیداس تا سه تا پنج ماه طول می کشد تا لباس مسی اینترمیامی را آماده کند، تعجب کرده اید؟ اما شاید برایتان جالب باشد که می‌توانید از چند روز دیگه این دو لباس را از فروشگاه اسپورتتو تهیه کنید.

برای خرید کافی است بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *