پرسپولیس, فوتبال ایران

علیپور بر لبه پرتگاه !

عصبانیت ، ترس ،وسوسه

به گزارش خبر ورزشی، علی علیپور در استوری خود خطاب به مدیران باشگاه نوشت: برای آدم هایی که حاضر نیستند برای تو از یک گودال بپرند، از اقیانوس عبور نکن. درود بر شما، کفش یا آدم‌ها اگر ادیتت کردند، اندازه تو نیستند…

مهاجم پرسپولیس در این استوری ایرج عرب، محمدحسن انصاری‌فرد و محسن خلیلی را تگ کرده است.

عکس| استوری عجیب علی علیپور خطاب به مدیران باشگاه

 

به نقل از مهر، علی علیپور در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر موفق به گلزنی نشد تا هواداران پرسپولیس پس از باخت یک بر صفر جمعه گذشته این تیم مقابل تراکتور، لب به انتقاد از مهاجم پرسپولیس بگشایند.

علیپور که در زمان نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادات جدی و خوبی از تیم های اروپایی داشت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به انتقاد هواداران واکنش نشان داد.

مهاجم پرسپولیس که در لیست ۲۳ نفره تیم ملی فوتبال برای بازی با هنگ کنگ نیز حضور ندارد خطاب به مسئولان باشگاه و هواداران پرسپولیس اعلام کرده خواهان جدایی از جمع سرخپوشان پایتخت است.

علیپور که به نظر می رسد از انتقاد هواداران پرسپولیس دلخور است در حالی تمایل خود را برای جدایی از این تیم اعلام کرده که گابریل کالدرون و مسئولان باشگاه با رفتن او مخالفت کرده اند.

سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم اعلام کرده که تیم خود را بسته است و نمی خواهد هیچ بازیکنی از جمله علی علیپور را از دست بدهد

محمدحسن انصاری‌فرد در خصوص شرایط بلیت فروشی دیدار‌های پرسپولیس اظهار داشت: ما در این زمینه کار‌هایی انجام دادیم و در حال بررسی شرایط هستیم تا این مشکل را هرچه زودتر برطرف کنیم. برای حل مشکل بلیت فروشی جلساتی را طی روز‌های آتی برگزار خواهیم کرد تا قرارداد‌هایی که با دو شرکت بسته شده مشکلی ایجاد نکند و هواداران هم بتوانند با خیال آسوده به ورزشگاه بروند و مشکلات قبلی را نداشته باشند. در این مورد جای نگرانی نیست و هرچه زودتر این مشکل برطرف خواهد شد.

وی در مورد اخذ مجوز حرفه‌ای هم گفت: برای اخذ مجوز حرفه‌ای و رفع خطری که در این مورد وجود داشت و باشگاه را تهدید می‌رد پیش از این جلسات زیادی داشته‌ایم. از طرفی ما باید صورت‌های مالی را هم در مهلت مقرر تهیه و آماده کنیم. باید پرونده طلبکارانی که طلب قطعی دارند بسته می‌شد و یا رضایت آن‌ها جلب می‌شد که به طور کامل انجام نشده است، ولی ما در صدد رفع آن قرار داریم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد شکست این تیم مقابل تراکتور هم گفت: ما در این بازی فرصت‌هایی داشتیم که گل نشد می‌توانستیم نتیجه بهتری در این بازی بگیریم و حداقل با یک تساوی از تبریز برگردیم، ولی فوتبال همیشه روی خوشش را به یک تیم نشان نمی‌دهد و برخی مواقع بدشانسی گریبان‌گیر می‌شود. خوبی این بازی این بود که هم تراکتور و همپرسپولیس برای بردن بازی می‌کردند و همین موضوع بازی را جذاب کرده بود. به هر حال با یک باخت اتفاقی نمی‌افتد و مطمئنم در ادامه هوادران از کالدرون حمایت خواهند کرد تا این مسیر سخت و بازی‌های پیش رو مقابل مدعیان را با حمایت آن‌ها پشت سر بگذاریم و دوباره شرایط خوب در پرسپولیس حاکم شود.

انصاری‌فرد در مورد گلایه‌های علی علیپور و تمایلش برای جدایی از پرسپولیس گفت: آقای علیپور پیشنهاد جدیدی از اروپا داشتند، اما طی این روز‌ها و خصوصاً امروز با خودش و مدیر برنامه‌هایش جلسه داشتیم و مشکلی که بود حل شده است. علیپور در پرسپولیس می‌ماند و با تمام توان در خدمت تیم است و انشاءالله در فرصت مناسب در آینده اگر پیشنهادی بود ترانسفر می‌شود. او تمام تمرکزش روی تیم خواهد بود و باز هم می‌درخشد و با کمک هواداران بهترین عملکرد را خواهد داشت. با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات اروپا فردا تمام می‌شود ما زمانی برای جذب مهاجم نداریم و علیپور هم روی تیمش تمرکز دارد و پرونده انتقال او بسته شده است.

وی در رابطه با ماجرای اختلافش با علی پروین و قطع همکاری با او در دوره قبلی مدیریتش عنوان کرد: هیچ اختلافی میان من و آقای پروین وجود ندارد. ایشان از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه محسوب می‌شود و احترامش برای همه ما واجب است. از ایشان و همه پیشکسوتان و هوادارانی که از پرسپولیس حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. در آن دوران هم قطع همکاری با نظر آقای پروین صورت گرفت و خود ایشان تمایل داشتند جدا شوند و آقای آری‌هان به جایش آمد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود بدهی‌هایی که در زمان مدیریتش وجود داشت و باعث کسر امتیاز شد هم گفت: من زمانی که از پرسپولیس رفتم ۳۰۰ میلیون در باشگاه موجود بود و آن زمان رافائل یک طلب ۲۰ هزار دلاری داشت که من خودم حق امضا نداشتم و نمی‌توانستم تسویه کنم وگرنه این کار را انجام می‌دادم، ولی طی نامه‌ای به آقای علی‌آبادی درخواست کردم این بدهی پرداخت شود. آن کسر امتیاز هم ۶ ماه بعد از رفتن من اتفاق افتاد.

انصاری‌فرد در مورد مطالبات کالدرون و بازیکنان هم عنوان کرد: طی امروز و فردا جلسه‌ای با اسپانسر خواهیم داشت و قراردادی امضا می‌کنیم تا پولی به دستمان برسد و بتوانیم پرداختی داشته باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: از همه مدیران پیشین که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و ما در صدد رفع مشکلات و موانع هستیم و مشکل خاصی وجود ندارد که جای نگرانی داشته باشد.

علی علیپور در فصل نقل‌وانتقالات از مدیریت پیشین باشگاه پرسپولیس درخواست افزایش رقم قرارداد خود را داشت و در عوض ایرج عرب نیز خواستار تمدید قرارداد وی شد.

قرارداد مالی این بازیکن با افزایش چشمگیری مواجه شد، اما علیپور که قرار بود بعد از این اتفاق قرارداد جدیدی را با باشگاه پرسپولیس امضا کند از این کار صرف‌نظر کرد. علیپور حتی از سوی یکی دو ایجنت وسوسه شده است که در فرصت کوتاه باقیمانده تا پایان نقل‌وانتقالات پرسپولیس را ترک کند، خبری که وقتی به گوش گابریل کالدرون رسید، با مخالفت شدید وی همراه شد.

در هر صورت علیپور که بعد از بازی روز گذشته (جمعه) تیمش مقابل تراکتور با انتقادات زیاد هواداران مواجه شد، مجبور است در پرسپولیس بماند، اما محمد‌حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که قرارداد وی را تمدید کند، اگرچه خود او فعلاً تمایلی به این کار ندارد.

قرارداد علی علیپور با باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل جاری است.

 

باید منتظر مشخص شدن تصمیم این مهاجم از سوی مدبران و کادر فنی تیم پرسپولیس باشیم.آیا این واکنش ها فقط از روی عصبانیت بود؟ آیا ترس از بدست نیاوردن موفقیت های پارسال هم دخیل بوده است ؟ پای تیم و مبلغ کلانی در میان هست که او را وسوسه کرده؟ باید صبر کرد و دید ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *