فوتبال جهان

درگیری اسپالتی و ایکاردی همچنان ادامه دارد!!

همچنان اسپالتی به عدم حضور ایکاردی در خط حمله تیم اینتر تاکید پس از پایان بازی دیشب که با باخت اینتر همراه بود اسپالتی دلیل این موضوع را بیان کرد

اسپالتی: شکست بدی مقابل یکی از رقبای اصلیمان خوردیم. بازی در ابتدا خوبه
پیش میرفت، در ۲-۳ صحنه در ابتدای بازی بدشانس بودیم، همین صحنه ها بازی را تعیین میکنند. خوب در زمین بازی میکردیم.

ایکاردی؟ این مساله واقعا برای من مهم نیست، ولی برای شما هست. بروید و حاشیه سازی کنید. امشب او نباید بازی میکرد زیرا بقیه رفتار دیگری داشتند. شاید او روزی بازی کند ولی امشب حق دیگران بود که بازی کنند. باید قوی باشیم.

چیزی که اینجا خیلی مهم است اعتبار است. من ۲۲ سال است که در این شغل هستم و تمامی اتفاقات زیر نظر همگان هست. بازیکنان در داخل رختکن این را میدانند. چندسال اینتر با وجود ایکاردی به لیگ قهرمانان نرفت؟

میخواستید چکار کنم؟ بروم به وکیلش ۲۰ تا مسیج بفرستم و از او خواهش کنم لطفا بگو موکلت دوباره برای ما بازی کند؟ او باید چند بازی را بیرون میماند و امشب نیز همینطور. مسی و کریستیانو رونالدو تفاوت هارا ایجاد میکنند ولی بازیکنان دیگری نیز در زمین هستند.

“اینکه بگویید باید میانجیگری کنیم تا کسی دوباره لباس اینتر را بپوشد یک اهانت به طرفداران اینتر است.این یک اهانت به هواداران است که یک وکیل کسی را برگرداند.

اسپالتی: چیزی که برای یک بازیکن مهم است دیسیپیلن است. این تفاوت را ایجاد میکند. من گفتم از اینتر دفاع میکنم چون کارهایی با این تیم کرده اند که لیاقتش نبوده است.

چندتا بازی را با ایکاردی باختیم؟ اینها را بگویید. اینهارا نمیگویید زیرا میخواهید فیلمتان را بسازید. بقیه برایتان مهم نیستند.

من بعضی بازیکنان را خیلی کمتر از حقشان نیز بیرون گذاشتم!(منظورش ایکاردی است). باید کسانی که کارهای درست را میکنند را شناسایی کنید و بشناسید.

بروید دست یک هوادار اینتر را بگیرید و از او بپرسید آیا کسی که پیراهن اینتر را میپوشد را باید پرستید؟ تازه با میانجی گری هم باشد.

اسپالتی: ایکاردی، رونالدو و مسی نیست که تفاوت ها را برای ما ایجاد کند. بدون او هم چند بازی را باخته ایم. نبود او تاثیری بر تیم ما ندارد.

اسپالتی: روی یک اشتباه در نیمه اول گل خوردیم. بجز آن طوری که باید بازی میکردیم. تیم خوب بازی کرد. میخواستم از کولیدیو استفاده کنم ولی او با ما تمرین نکرده بود. به ذهنیت های قوی در این بازی ها نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *