فوتبال ایران, ورزش ها

خودت مقصری آقای فردوسی پور !

متلک «حق رشد» سعید آذری به میثاقی آنقدر چسبید که جمله مهم‌تر این مکالمه تلفنی تحت‌الشعاع قرار گرفت و مغفول ماند؛ آنجا که محمدحسین لابد برای طعنه زدن به عادل فردوسی‌پور خطاب به مدیرعامل برکنارشده ذوب‌آهن گفت: «باز دست شما درد نکند که وقتی از جایی می‌روید به نفر بعدی کمک می‌کنید.» این یعنی جناب میثاقی حتی از عادل گله هم دارد که چرا کمکش نکرده و چرا در طوفان بی‌وقفه انتقادات، دستش را نگرفته است!

از این دردناک‌تر هم مگر ممکن است؟ بله، عادل مقصر است، اما تقصییرش سکوت آمیخته به نجابت امروز نیست؛ تنها گناه او در آستین پروراندن ماری است که امروز به جای سرافکندگی از شنیدن نام استاد ذبح‌شده‌اش، خیره‌سرانه زل می‌زند به دوربین و مزه می‌ریزد که: «باشه آقای آذری، شما عدد حق رشد ما رو در بیار، ما پرداخت می‌کنیم.» عدد حق رشد شما خیلی سنگین است اخوی؛ به اندازه توفیر جوان مستعد و گمنامی که از کرمانشاه به مرکز آمد، اما زیر سایه امپراطور دوشنبه‌شب‌ها تبدیل به یک ستاره پول پاروکن شد، از آن دوربین‌دزدهای بی‌رحم که به هیچ استیجی «نه» نگفت و سکه‌های مرحمتی را روی هم انبار کرد.

از مراسم قرعه‌کشی و معرفی برترین‌های لیگ برتر تا اجرای همایش‌های شرکتی و سازمانی و البته برنامه‌های ریز و درشت تلویزیون؛ حالا خودت حساب کن و ببین عدد حق رشد عادل چقدر است؟ بله؛ شما مقصری آقای فردوسی‌پور؛ شما که جوهر آدم‌ها را از جبین آنها نمی‌خوانی و نمی‌دانستی آنکه زیر سایه‌ات آرمیده، به خون ریشه‌ات تشنه است

ورزش مدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *